Visualització de contingut web

COM ADHERIR-S'HI

 

 

REQUISITS PREVIS

 

Com a requisit previ a l'alta del municipi en la Plataforma d'Administració Electrònica per a les entitats locals de la Comunitat Valenciana (PELCV) es requereix l'adhesió al conveni marc de col·laboració entre la Generalitat, les diputacions provincials i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, en matèria d'administració electrònica en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

 
Per a realitzar aquesta adhesió necessita seguir aquest procedimient.
 
Si vosté ja està adherit (pot cosultar-ho ací) pot passar directament a la sol·licitud de prestació de serveis següent.
 

 

 

SOL·LICITUD DE PRESTACIÓ DE SERVEIS

 

 
Si està adherit al conveni anterior, pot sol·licitar la incorporació a la plataforma mitjançant la sol·licitud de serveis següent:


formulari de sol·licitud de serveis

Omplit el formulari necessita remetre'l a proyectoeell@gva.es

 

 

Oficina de projecte PELCV

proyectoeell@gva.es

961208963